پورحیدری: در هیچ کجای دنیا برنامه‌های کی‌روش پیاده نمی‌شود
تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, | 16:22 | نویسنده : babak

منصور پورحیدری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه مشکل خروجی شریفات و الونگ الونگ برای سفر به قطر حل شد یا خیر اظهار داشت: با توجه به اینکه شریفات دانشجو است یکسری مشکلات برای خروج از کشور داشت، اما این مشکلات در حال برطرف شدن است و این بازیکن به همراه الونگ با استقلال به قطر می‌آید.

وی درباره اینکه آیا استقلال مصدومی دارد که به بازی سه شنبه این هفته برابر الریان نمی‌رسند گفت: به غیر مجتبی جباری و تیموریان سایر بازیکنان مشکلی ندارند. خسرو حیدری مصدومیت کوچکی از ناحیه مچ داشت که به فیزیوتراپی مشغول است، اما به بازی می‌رسد.

سرپرست تیم استقلال در خصوص وضعیت الریان قطر عنوان کرد: این تیم از ۸-۹ بازیکن غیر بومی استفاده می‌کند. الریان با تغییر پاسپورت این بازیکنان توانسته از این تعداد بازیکن خارجی استفاده کند، آنها تیم با تجربه‌ای هستند و امیدوارم استقلال با امتیاز از قطر بازگردد. گرفتن سه امتیاز در قطر سخت است اما استقلال همیشه با فکر برد به میدان می‌رود.

پورحیدری درباره اینکه هنوز پولی که از سوی وزارت ورزش قرار بود به باشگاه استقلال برسد نرسیده و گفته می‌شود وزارت ورزش تا مشخص شدن انتخابات فدراسیون فوتبال دست نگه داشته است، گفت: هنوز پولی به باشگاه نرسیده و نمی‌دانم چه مسئله‌ای است ولی اگر هم بحث انتخابات فدراسیون فوتبال باشد، تعجبی ندارد که این پول نرسد.

وی درباره اینکه بین گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال کدام‌ یک را مناسب‌تر می‌داند خاطرنشان کرد: هیچ نظری درمورد انتخابات ندارم چون نمی‌خواهم احساسی حرف بزنم اما این را می‌دانم با این شرایطی که فوتبال ما دارد هر کسی که رئیس شود واقعا کار سختی در پیش دارد. چون با این شرایط پیشرفت کردن مشکل است.

پورحیدری در خصوص بازی تیم ملی مقابل قطر و اینکه کی‌روش برای ساختن تیم ملی بهتر نیاز به زمان بیشتری دارد، عنوان کرد: قبول دارم تیم ملی نیاز به زمان دارد، در این شرایط کار دشواری پیش رو داریم اما باشگاه‌ها همه‌جوره در اختیار تیم ملی بوده‌اند. تا به حال چه زمانی اتفاق افتاده بود که تیم‌ها هر سه روز یکبار به میدان بروند ولی ما این فشردگی را تحمل می‌کنیم. تیم ملی برای بازی با فلسطین یک هفته به اردو رفت. این گلایه‌هایی که من اکنون می‌کنم فشارش روی تیم ملی هم هست. به عنوان مثال مصدومیت جباری و تیموریان که به خاطر فشردگی مسابقات بود باعث شد آنها به تیم ملی هم نتوانند کمک کنند.

وی گفت: من ایراد را از کی‌روش نمی‌گیرم اما هیچ جای دنیا برنامه‌هایی که او پیاده می‌کند اجرا نمی‌شود ولی باز اشکالی ندارد. آرزوی ما این است کی‌روش بتواند به تیم ملی کمک و از توانایی‌هایش بیشتر برای فوتبال ایران خرج کند.

پورحیدری در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه استقلال بعد از بازی با الریان قطر چه زمانی بازمی‌گردد گفت: سه شنبه شب و بلافاصله پس از بازی به دلیل اینکه ۲۰ اسفند با راه‌آهن بازی داریم به تهران برمی‌گردیم و بعد از این مسابقه هم باید خود را برای فینال جام حذفی آماده کنیم.

سرپرست استقلال درباره اینکه شاهین‌ بوشهر قصد دارد از جاسم کرار در فینال جام حذفی استفاده کند تصریح کرد: من این مسأله را می‌دانم. در آن جلسه‌ای که در این خصوص تشکیل شده بود بحث‌هایی شد اما من چون زیر برگه را به دلیل بازی در شیراز امضا نکردم از این موضوع اطلاعی ندارم و وارد این بحث هم نمی‌شوم.

پورحیدری در این باره که از وضعیت زمین حافظیه خبر دارند یا خیر گفت: عزیز محمدی قول داده زمین حافظیه درست شود. این بحثی بود که در جلسه تعیین مکان بازی در مورد آن صحبت شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین